اولین وبلاگ طرفداران باکالیا

بروزترین اخبار و تصاویر و برنامه های باکالیا

اولین وبلاگ طرفداران باکالیا

بروزترین اخبار و تصاویر و برنامه های باکالیا

مهم

دوستان عزیز سلام .....

من پارمیس مدیر وبلاگ باکالیا هستم راستش ازتون یه کم ناراحتم چون با وجود امار بازدیدم تعداد نظرات انگشت شماره !!!!!!....

درکتون می کنم چون من هم قبلا نظر نمیدادم (به سایت های دیگر) ولی از وقتی که وبلاگ باز کردم فهمیدم چقدر سخته پس بابت هر چیزی که میخوندم یا دانلود میکردم نظر میدادم و میدم حالا شما هم نظراتتون رو چه بد چه خوب دریغ نکنید .....

همین جا هم از مهسا....دوست خوبم مدیر وبلاگ Koreadram تشکر میکنم که همیشه نسبت به من لطف داشته و بهم سر میزنه.....

همینجا عید فطر رو به همه تبریک میگم...دهنتون رو شیرین کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
الکساندرا چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 13:48 http://ukiss-eli.blog.ir

منم میخوام

عزیزم چشم برات یه شیرینی فروشی میزنم

سارا شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 02:45

چه شیرینی هایی به به نظر هم روی چشم عزیز

ممنون :)

مهسا سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 21:41 http://www.koreadrama3.tk

سلام گلم خوفی؟
وای شیرینی های خوشمزه ایدلم خواست
قربونت برم عزیزم مرسی خانمی نظر لطفتهیه دوست گل که بیشتر ندارم اونم تویی
موفق باشی خانمی قالب وبلاگت هم خیلی خوشمل شده

ممنون گلم........
یه تشکر گنده برای اینکه همیشه هستی ....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.